Heet heet heet en hoge golven - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Heet heet heet en hoge golven - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Heet heet heet en hoge golven

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

01 April 2011 | Marokko, Agadir

Bonjour allemaal!!!

Vandaag op tijd opgestaan, lekker ontbeten en daarna naar het strand gegaan. We waren daar rond 11 uur en hebben er tot een uur of 2 gelegen. Ook heerlijk in de zee gezwommen. In het begin een beetje koud, maar daarna erg lekker. Voetjes wel een beetje verbrand aan het hete zand.

Om ongeveer 2 uur zijn we terug gegaan naar ons hotel om lekker op te frissen, daarna zijn we met een taxi naar de souks van Agadir gegaan.

Daar aangekomen kwam er een jongen op ons af die ons wel even gratis de souk zou laten zien...tja dat verhaal van gratis kennen we nog wel uit Thailand hahahaha...dus ook dit keer niet gratis...nadat we een paar winkeltjes gezien hadden zou hij ons meenemen naar zijn winkel en ons traditionele thee geven. Daar zaten we dan in zijn winkel...of de winkel van zijn vader...een kruidenman...heerlijke thee gedronken en deze natuurlijk ook gekocht...tja...15 euro lichter...voor thee!!! Dit krijgt henk de rest van het jaar te horen hahaha. Ik mag namelijk geen thee van hem kopen omdat we thuis zoveel pakjes hebben staan...en nu koopt hij thee voor 15 euro!!! :)

Anyway, daarna zijn we nog wat rond wezen lopen in de souks...daarna taxi gepakt naar de boulevard...daar een beetje gelopen en gegeten bij jawel McDonald!!! Die hebben ze hier ook...

Daarna terug naar hotel...ohja bij de souks hebben we allebei een paar slippers gekocht voor het hete zand morgen...en jahoor pam,s voeten zijn helemaal stuk. Blaren op teen, op hiel, onder hiel, op bovenkant en vandaag ook nog eens verbrand omdat ze vergeten was haar voeten in te smeren!!! Domme nederlander!!

Net lekker wezen eten, nu aan het typen en zo even genieten van een non-alcohol cocktailtje...er is hier elke avond live-muziek...een marokaanse man die engelse liedjes zingt...best grappig...

Nou mensen...tot morgen misschien...

Ohja helaas nog steeds geen foto want er is ook geen cardreader in de pc...

Nou mensen ik ga nu muziek kijken...

Groetjesssssss Pam en Henk

• 02 April 2011 - 07:33

Ralph:

Het wordt in Nederrland rond de 22 graden. Dus ook hier heet.
    Dat moest wel hele lekkere thee zijn. Die man kan derest van de maand op vakantie voor die 15 euro.

• 02 April 2011 - 09:45

Zonnenbrand Gebruike:

Hee eigenwijsje gebruik eens Zonnenbrandcreme!!!!!!!!!!!!!!!

XXX Anneke en veel plezier.....

• 02 April 2011 - 11:41

Horst & Tina:

Halootje,
    Zo Pam ben maar blij dat je niet ook nog pantysokjes aanhad. :-) Weet je nog???? ;-) Ook hier is het vandaag zeer warm ,we hebben 25 graden en de zon knalt. (heute) vanaf maandag weer slechter . Nou in mei drinken we dan heerlijke marokkaanse pepermuntthee bij jullie:-) . Dat moet zeer bijzondere thee zijn voor 15 euro !!!!!!!! Pas maar op niet dat je nog wat anders erbij hebt.:-) ;-)
    Die goede man heeft aan jullie een omzet gemaakt wat hij normaal per dag heeft!!!!! Of...... je hebt zoveel dat in je vlgende verslag staat dat je extra koffers nodig hebt, :-). Eij wensen jullie nog veel plezier en verheugen ons op het volgende bericht. Kisses Horst en Tina