Start van ons avontuur - Reisverslag uit Frankfurt an der Oder, Duitsland van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Start van ons avontuur - Reisverslag uit Frankfurt an der Oder, Duitsland van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Start van ons avontuur

Door: Pam, Anneke en Jayden

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

11 December 2014 | Duitsland, Frankfurt an der Oder

Donderdag zijn Jayden en Pamela gebracht naar Maarheeze door Henk. Daar werden zij opgewacht met heerlijke uit elkaar vallende appeltaart.

Na dit opgegeten te hebben zijn Anneke, Pam en Jayden aangereden naar Frankfurt. Jayden heeft heerlijk liggen slapen in de auto. Na drie uur zijn we aangekomen bij ons hotel in Frankfurt. Het was overigens bar-slecht weer onderweg met veel, heel veel, regen!

Na een heerlijk ontspannende nacht, aahhuumm, zijn wij vroeg opgestaan (een uur eerder dan gepland...) om ons klaar te maken voor de vliegreis naar New York.

Eenmaal ingepakt in de auto zijn we naar het vliegveld gereden om daar de auto te parkeren voor de komende 12 dagen.
We zijn de parkeergarage maarliefst drie keer doorgereden om uiteindelijk op de juiste plek te parkeren :) uitleg kan later opgevraagd worden bij de desbetreffende chauffeuse.

Pam heeft gauw een kofferwagen geregeld, Anneke heeft de koffers uit de auto geladen, zodat we makkelijk naar de incheckbalie konden. We hadden al online ingecheckt dus dat ging ook van een gouden dakje :)

Nou toen hebben we eerst nog even geshopped bij de Jack Wolfskin store want Pam mocht van haar lieve tante een warme jas "lenen" (lees krijgen) maar die lieve tante was even vergeten dat de binnenkant van de jas nog in de kast hing...deze had ze voor vertrek wel nog in haar hand gehad bij het zoeken naar haar eigen jas...tja....ouderdom....

Eerst hebben we een ontbijtje genomen waarbij Anneke haar bordje door nerveusiteit niet leeg had gegeten....Pam en Jayden hadden hier minder last van :)

Daarna naar de douane-controle....dankzij lieve Jayden hoefden we nergens in de rij te staan en mochten we overal ineens voor of via een speciaal weggetje ineens aan de beurt zijn...

Uiteraard moest wel heeeeeel de kinderwagen leeg en uit elkaar en door de scan....want tja er zal eens ergens iets in verstopt zitten...nouja we zijn er goed doorheen gekomen....hadden ook niet anders gedacht :)

Eenmaal door de douane konden we rechtstreeks naar de gate want het extra uur dat we eerder op waren gestaan hadden we echt wel nodig bij het parkeren en schijnbaar andere zaken.

De vliegreis was super....heerlijk, ik zeg heerlijk, eten!!!!
Voor Jayden was veel aandacht...leuke gadgets en hapjes (al hoefde hij de hapjes niet). Echt een film kijken is niet gelukt maar Jayden heeft wel heerlijk geslapen in zijn "mandje" :)

Aangekomen op J.F.K. Airport...lees verder in het volgende verslag...