Derde dag - Central Park, Broadway en Times Square - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Derde dag - Central Park, Broadway en Times Square - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Derde dag - Central Park, Broadway en Times Square

Door: Pam, Anneke en Jayden

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

14 December 2014 | Verenigde Staten, New York

Vanmorgen weer vroeg opgestaan en heerlijk ontbeten.
Daarna heerlijk naar buiten op weg naar Central Park :)

Onderweg zijn we eerst nog wat winkels tegen gekomen :) uiteraard :)
Ugg Store, Apple Store en de oudste speelgoedwinkel van NY, FAQ Schwartz (ofzoiets). Overal ontzettend druk! En ook nog door het toedien van Pam de verkeerde kant op gelopen waardoor we weer terug moesten :)

Eenmaal aangekomen in Central Park zagen we een hoop paard met wagens, echt super leuk om te zien. In het park zelf waren veel eekhoorns. Zo tam dat ze zelfs dichtbij kwamen. Het is een mooi park, groot met ook veel rotspartijen. We hebben daar zo een anderhalf tot twee uur gelopen. Mooi uitzicht op de skyline van hoge gebouwen. Heel apart.
Ook Jayden heeft hier rustig kunnen lopen :)
In het park was ook nog een act aan de gang van een groep jongeren die heel veel publiek trokken en iedereen aan het lachen kreeg! Echt leuk om te zien :)

Daarna teruggelopen richting Broadway.
Onderweg hebben we een leuke italiaan tegengekomen waar we heerlijk geluncht hebben. Jayden lag lekker te slapen in de kinderwagen :)

Aangekomen op Broadway liep deze vanzelf door in Times Square. Daar nog bijna aangereden door een taxichauffeur. Wij hadden trouwens gewoon wit licht (groen). En hij had moeten stoppen...maarja...
Times Square was echt niet normaal druk!!! Echt zooooveel mensen!
En uiteraard zijn daar de M&M store, Disney store waar Pam graaaaag wilde kijken....je kon er over de hoofden lopen. Echt niet normaal!
Overal videobeelden, Disneyfiguren, politie en mensen. We heel leuk maar eigenlijk te druk....een andere keer misschien in de ochtend terug om te kijken of het dan wat rustiger is....

We hebben daarna nog bij een Amerikaans tentje thee gedronken met een stuk taart :) en zijn daarna daarna doorgelopen naar het hotel.
Uiteraard onderweg nog een winkeltje bezocht waar we samen Uggs hebben gekocht.

Op naar de volgende dag!
Foto's volgen nog :)

• 18 December 2014 - 13:06

Annetteke:

Leukkkkkkkkkkk!!!! Ik zie het allemaal voor me!