Vijfde dag - Shoppen, Ground Zero, SoHo enz - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Vijfde dag - Shoppen, Ground Zero, SoHo enz - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Vijfde dag - Shoppen, Ground Zero, SoHo enz

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

17 December 2014 | Verenigde Staten, New York

Vandaag 6.30 Jayden gedouched. na een halve minuut gehuild te hebben, begreep hij dat het feest gewoon doorging en werd stil. Met lief verhaaltje vond hij het allemaal oke. Blijkbaar ging het allemaal naar zijn zin aangezien meneer het gewoon vond om gewassen en gedroogd en aangekleed te worden door zijn oudtante. Voor mij was het toch wel even wennen, om vooral alles in de goede volgorde te doen., zodat hij niet nog eens het geduld zou moeten opbrengen, om nog eens aangekleeed te moeten worden. Het is een super lieve jongen. Maar petje af voor moeders die dit elke dag mogen doen. Rond 8.30 bij Smith 2nd avenue ontbeten. super leuke zaak met vriendelijk personeel. Pamela had trek in roerei en bestelde wafels. (Ik begreep dit helemaal?!?) ik had gebakken aardappeltjes met roerei spinazie en fetakaas. Ook niet verkeerd :-) tenslotte ben je in Amerika . Jayden had roerei en luste de hartige broodjes die wij gehad hebben. Erbij koffie Water en Bubbelwater. We moesten 41 dollar afrekenen en ik betaalde met 50 dollar. De serveerster vroeg of dat we wisselgeld terug wilde hebben. Fooi is leuk, maar dit was toch echt te veel vond ik. Dus: no

Daarna zijn we met de de metro naar Ground Zero gegaan. Dit was zeer indrukwekkend. Onvoorstelbaar dat door een stel idioten zoveel leed is aangericht. Maar Amerika pakt oa op energieniveau prachtig aan. Ik probeer nog foto's te plaatsen.

Daarna zijn we gelopen naar de Broadway he/bben we nog gesproken met personeel van ground Zero. Nog gesproken met personeel van ground Zero. Voor hun is het een baan om mensen aan kaarten te laten komen. En dat ze tig banen hebben omdat ze anders niet rond kunnen kopen. Voor dat we daar waren vonden we nog een leuk warenhuis (lees betaalbaar) Waar Pamela kleding gekocht heeft en ik een jas.

Daarna hebben we Broadway afgelopen naar het hotel.Waar we uren over hebben gedaan. Want tja, uggstores, schoenenwinkels, kledingwinkels,warenhuizen,kerstmarkten,starbucks, parapluwinkel, enz. later waren we om 18.30 uur weer terug in het hotel. Gelukkig net op tijd om tot 20.00 uur te borrelen met lekkere hapjes. Jayden ging ook mee met zijn lego. en zo hadden we nog een extra gezellig uurtje. Maar nu heeft hij lekker zijn melk op en ligt zo languit. Pamela is gedouched en wordt het zo rustig op hotelkamer 3637. Of kijken we toch nog even wat we morgen gaan doen. Wordt vervolgd......

• 18 December 2014 - 12:51

Annet: