Nog een paar uurtjes.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes....

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

12 April 2007 | Thailand, Bangkok

Ooooohhh men, nog 3 uurtjes en dan moeten (nee niet mogen!!!)...moeten! we de taxi nemen naar het vliegveld...

Damn, daar heb ik echt geen zin in!!!

Wel natuurlijk om iedereen te zien weer en mijn lieve Tarzan ook...
Trouwens voor mensen die Tarzan niet kennen...het is mijn cavia!!! mijn vriendje heb ik hier bij me gelukkig hahaha...

Anyway...ik zit nu in een internet cafe...heb samen met henk voor het laatst hier gegeten...
Ik heb het maar Thais gehouden en Henk heeft krab genomen...
Zijn favoriete eten geloof ik hahaha

Ik ben nog even gaan winkelen en Henkie is een twee uur durende massage gaan doen...
Laat mij maar liever winkelen hahaha :-D :-D :-D

We hebben best wel wat overgewicht denk ik...
Ik heb net nog even een groot driehoek kussen gekocht waar je lekker op en tegen aan kan liggen..
Maar ja hoe we dat gaan meenemen...komt goed!
Handbagage hahahahahahaha

Anyway..ik heb er echt geen zin in...
Ben al zo gewend nu aan alles...
Vooral aan het niet zelf koken..en het vrij zijn!!!
Niet werken..de hele dag doen wat je zelf wilt!!! H E E R L I J K !!!!

Maarja...
De staatsloterij beantwoord mijn gebeden nog steeds niet hahaha...
Ja met 25 euro LOL maarja daarvoor zit je niet de rest van je leven hier hahaha

Nouja....laat ik maar stoppen met zeiken...want ik ben er wel geweest...
En kom zeker terug...

Afscheid...bah...

Zo terug naar het hotel (als ik het nog kan vinden hahaha)
Zal ik me stiekem verschuilen ergens???
Hahahaha bij Wanna in Lampang hahaha

Oh shit, nou heb ik mijn schuilplaats verraden...

Nee hoor jullie zullen me allemaal wel weer zien...ooit hahahaha...ooohhh dit is echt erg hahaha

Nou zoals ik al zei...zo terug naar het hotel...
Eerst ga ik uitgebreid in bad...
Daarna nog de tassen inpakken want aaaaaaaalllllleeeessss ligt verspreid op bed!!! hahahaha

Dus jullie begrijpen het...
Om 24.00 uur komt de taxi...
En om 23.45 gaat pamela alles inpakken hahahahaha

En we vliegen om 02.55 uur vannacht..
Morgenochten zijn we dan in Nederland...

Helaas dit keer geen foto's...nouja we hebben er ook eigenlijk maar 3 ofzo gemaakt...
Maar de kabel zit in henk zijn tas en die heeft hij bij zich...

Nou dan ga ik nu maar afscheid nemen...

Lieve mensen...hahahahahahha
Bedankt voor al jullie reacties!!!
Het was kei kei kei kei kei leuk om ze allemaal te lezen elke keer weer!!!

Kop Khun / Kop Khun Kha
(dankjewel vrouw/dankjewel man)

En dan ga ik nu maar...

Laa Kawn
(doeidoeiiiiiii)

  • 12 April 2007 - 16:11

    Horst & Tina :

    Hoi Pam ,
    heb net gelezen en ook mij zijn de traantjes gekomen. Vind het heel jammer voor je dat de vakantie voorbij is :-(:-( maar...........Kan ook een beetje :-):-):-) lachen want je bent snel weer bij me in de buurt. Ff koffie drinken naar Rotterdam gaat nog,,,,,,ff koffie drinken komen naar Thailand?????????dat duurt. Wij zeggen tegen jullie ook heel heel hartelijk bedankt voor de mooie en interessante berichten over jullie vakantie en vooral voor die kei kei kei kei mooie foto's van het land en zijn bezoekers.:-) Je kon zien dat jullie er lekker van hebt genoten . En wie weet???:p:p snel weer een spaarpotje maken en ..... over 2 jaartjes er nog eens naar toe Misschien???!!!!;-);-).
    Zo Ik wens jullie een goede vlucht vannacht en telefoneer morgen wel ff met je . Kusjes en knuffels Horst en Tina

  • 12 April 2007 - 18:39

    Hnnie:

    Hallo Pam en Henk een hele fijne vlucht.En bedankt voor de mooie verhalen,en foto's.Liefs Hennie en Fam.

  • 13 April 2007 - 08:26

    Horst & Tina :

    hallootje heb net vol spanning aan de pc gezeten en jullie vlucht vervolgt. met een beetje vertraging geland!!! :-)
    En al een beetje heimweh terug ???;-) Meld me later per sms. Kusjes Mama

  • 13 April 2007 - 20:31

    Anneke:

    Lieve Pamela en Henk, bedankt voor jullie mooie kado's. Ik vond het heerlijk om jullie op te mogen halen. Alle verhalen te horen. Maar hou als je blieft een filmavond of dag, want ik wil alles horen en zien wat jullie mee hebben gemaakt. Ik hou van jullie. Lekker slapen straks en geniet ze van jullie huis, je werk, Tarzan en al wat wenselijk is in Rotterdam. Bedankt voor de dag van vandaag, Anneke

  • 13 April 2007 - 20:33

    Anneke:

    Ah joh, nog 1 berichtje aub......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Pamela en Henk

Follow Your Dreamzzz

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 31185

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 21 December 2014

Christmas in New York

05 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Beautiful Bali (2011)

27 Maart 2011 - 06 April 2011

Kleurrijk Marokko (2011)

06 Maart 2007 - 13 April 2007

Thailand (2007)

Landen bezocht: