Aankomst New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Aankomst New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Aankomst New York

Door: Pam, Anneke en Jayden

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

12 December 2014 | Verenigde Staten, New York

Na 8:55 uur vliegen zijn we geland op J.F.K. Airport in Ne York.
We waren in Frankfurt een uur later vertrokken dan gepland vim bagagestress bij de bagagemannetjes...
Anyway, dat uur hebben we tijdens de vliegreis bijna allemaal ingehaald.

Anneke had gelukkig in Nederland al een shuttlebus geregeld waardoor we makkelijk naar ons hotel gebracht werden. We zouden eerst avontuurlijk met de metro gaan maar gelukkig is Anneke op tijd bij zinnen gekomen :)

Het shutlle mannetje vond ons belangrijk genoeg om als eerste af te zetten bij het hotel. Onderweg hebben we trouwens al veel gezien en een eerste indruk gekregen van New York...tja.....veel afval op en rond de (snel)wegen, drie megagrote begraafplaatsen gezien, maar ook mooie gebouwen.
Gelukkig hadden we kerstmuziek in de auto :)

Eenmaal aangekomen bij ons hotel zijn we ingecheckt en direct naar onze hotelkamer gegaan. Het hotel heeft 40 verdiepingen en wij zitten op de 36ste! Een supermooie kamer met uitzicht op Chrysler Building en de Empire State Building...onder andere...
De kamer is groot en heeft een prachtige badkamer....maar het uizicht slaat echt alles.

Nadat we onze koffers hebben uitgepakt zijn we naar de Sky Lounge gegaan. Hier mogen we dagelijks van 17 tot 20 genieten van gratig hapjes en drankjes met ook hier weer oogverblindend uitzicht! De hapjes zijn ook erg lekker en gezond :)

Tot morgen :)