Zevende dag - Geslotenheim en shoppppeeennnn - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Zevende dag - Geslotenheim en shoppppeeennnn - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Zevende dag - Geslotenheim en shoppppeeennnn

Door: Pam, Anneke en Jayden

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

18 December 2014 | Verenigde Staten, New York

Na het ontbijt is Pam aan de was van Jayden begonnen. Toen dit te drogen hing zijn we aangelopen naar de metro om deze uptown te nemen. We gaan naar het Guggenheim museum, een langgekoesterde wens van Anneke.

Toen we uit de metro gestapt zijn hebben we aan een man gevraagd waar het museum was. Uiteindelijk bleek dat hij ons de verkeerde kant op gestuurd had...tja...een man....maar goed....

We hebben een uurtje door de snijdende kou gelopen (wel door een leuke, maar zeer dure winkelstraat, lees Versace, ik weet niet eens hoe je dat schrijft...Gucci, en veel onbekende merken waarvan deze toch echt ook de hoofdprijs vragen) maar we zijn dus door deze straat gelopen...

Eenmaal aangekomen bij het museum kwam er een zeer aardige vrouw naar ons toe die de deur weer dicht trok en door de deur vertelde dat het museum vandaag gesloten was....waarop pam haar (licht geïrriteerd) vertelde dat we haar niet verstaan als ze de deur gesloten houd....vervolgens opende ze de deur en vertelde ons nogmaals dat het museum gesloten was....
We besloten op dat moment dat het Starbucks-tijd was....

Maar zoals altijd...als je iets niet nodig hebt kom je het 1000x tegen....en als je het wel nodig hebt dan kun je het niet vinden....ppppffffff......

Nouja uiteindelijk een gevonden in de buurt van ons hotel...
We hebben daar een heerlijk Caramel Apple Spice gedronken, Jayden appelsap en een koekje.

Daarna verder naar het hotel gelopen . Daar hebben we eventjes uitgerust om vervolgens onze weg voort te zetten naar Macy's. HET warenhuis van New York (okay, je hebt ook Bloomingdale e.d.) maargoed...daar zijn we natuurlijk nooit aangekomen want we kwamen te veel andere leuke winkels tegen waar we best wat inkopen gedaan hebben voor jan en allemaal.....behalve voor onszelf....maar dat hebben we vandaag (vrijdag goedgemaakt, nouja Pam dan :))

Teruglopend weer naar ons hotel hebben we heerlijk gegeten bij een soort van-alles-restaurant....je kon vanalles kiezen en het werd dan vers gemaakt. Wij kozen voor de wok. Dus heerlijk rijst gegeten met garnalen. Ook Jayden genoot hier van.
Daarna heeft pam daar nog twee overheerlijke muffins gekocht....lekker voor bij de thee in het hotel...

Daarna weer verder gelopen naar ons hotel en eerst even langs de VIP-lounge gegaan om natuurlijk nog even te genieten van een (extra) hapje en een drankje....tjongejonge we hadden nog zo een honger...maar ach, kaas met honing en/of jam gaat er altijd in....
Jayden sliep op dat moment lekker in zijn wagen en heeft daarna de fles gekregen...daarna zijn we alle drie echt als een blok in slaap gevallen.

De twee gekochte muffins zijn het ontbijt geweest van vrijdag :)