Mooie stranden en heerlijke vis - Reisverslag uit Tuban, Indonesië van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Mooie stranden en heerlijke vis - Reisverslag uit Tuban, Indonesië van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Mooie stranden en heerlijke vis

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

07 Augustus 2011 | Indonesië, Tuban

Heyhey allemaal,

We hebben voor ons huisje een lamp hangen...buiten dus...deze geeft erg veel licht...
Vanacht werd ik wakker...het was licht binnen en ik hoorde kinderen buiten...ik dacht "shit is het al zo laat heb ik me verslapen ofzo?"

Ik op mijn telefoon kijken hoe laat het was...23.30 uur...ik dacht "huh?" "Hoe kan dat nou?"

Dus ik stond op, maar ons bed is zo krakkemikkig dat Henk ook wakker werd van al het gekraak...ik ging uit het raam kijken en wat bleek...het was gewoon nog nacht...er waren mensen bij het zwembad zo luidruchtig aan het spelen...we hebben receptie gebeld met de vraag of de mensen wat rustiger aan konden doen...en zijn lekker verder gaan slapen...

Vanmorgen vroeg over het strand gelopen en daarna op weg naar de Discoverymall geweest. Groot winkelcentrum waar voornamelijk fixed prijzen zijn...geen afdingen dus helaas...niet zoveel gekocht...
Henk en ma wat Rambutan en andere fruitjes...

Daarna zijn we teruggekomen...ik ben nara het strand gegaan om schelpen te zoeken en henk is gaan zwemmen in het zwembad...
Daarna zijn ma en ik met de taxi naar Seminyak gegaan...nouja het begin van Seminyak...we zijn door een drukke straat van Kuta deels teruggelopen...

We zijn blij om hier te zitten...Kuta is heel heel heel erg druk en toeristisch...er staan honderden, echt honderden scooters achter elkaar geparkeerd...
Na wat gelopen te hebben zijn we met de Taxi teruggegaan naar ons hotel...daar aangekomen zijn we met zijn allen naar het strand gelopen om daar wat te eten...ze hebben hier heerlijke gegrillde vis en kip...
Net even een soort van cocktails gedronken met pisang goreng...met rare satesaus :)

Morgen gaan we eerst naar een groothandel waar ze kettingen verkopen...en daarna naar het kinderweeshuis...maar daar horen jullie morgen meer over :)

Nog steeds geen fotos want met de kleine camera hebben we nog geen foto's gemaakt...

C U Later Allegators :)

  • 07 Augustus 2011 - 20:29

    Anneke:

    Top hoor, veel succes morgen.

  • 07 Augustus 2011 - 21:32

    Ralph:

    Hoi Henk Pam en tante Motina,

    23:30 en al slapen? Das wel vroeg he
    Shoppen kan vermoeiend zijn he ;)

    Hier hebben we ook best goed weer. Klein beetje regen gehad, maar het was heerlijk bbq weer.

    Tot het volgende bericht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Tuban

Pamela en Henk

Follow Your Dreamzzz

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 31194

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 21 December 2014

Christmas in New York

05 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Beautiful Bali (2011)

27 Maart 2011 - 06 April 2011

Kleurrijk Marokko (2011)

06 Maart 2007 - 13 April 2007

Thailand (2007)

Landen bezocht: