beetje moe?!?!?!? - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu beetje moe?!?!?!? - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

beetje moe?!?!?!?

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

11 Maart 2007 | Thailand, Sukhothai

Hallo allemaal...

Gisteren was het een drukke dag...
Je zag al aan de tekst dat er veel typfouten inzatten hahaha...

We lagen daarna in bed en toen dacht ik ineens dat ik mijn verhaal niet eens had afgeschreven LOL :-) :-) :-)

De kloe/cloe/clu..weet ik veel...van het verhaal met de apen was:

Ik had gelezen in de Lonely Planet dat deze tempel onderhouden werd door monniken...
Maar het is een Engelstalig boek..dus er stond Monks...LOL
Ik had in de snelheid (ofzoiets) Monkeys gelezen whahahwhahahahawhahaha...

Nouja er waren dus geen monkeys, maar monks aanwezig hahahaha...

Hieronder vind je nog een aantal fotootjes want Henk vond deze leuker om te plaatsen...
Henks selectie :-)

Als de foto's zo doorgaan dan mogen jullie wel meer ruimte cadeau geven ;-) ;-) ;-)
:-) :-) :-)

Nouja ik ga nu verder met het verhaal van vandaag want dat is ook een verhaal apart hahahaha....

Groetjessssss xxxxx Pamela en Henk

  • 11 Maart 2007 - 11:41

    Horst & Tina:

    Nou Henk ik vind deze fotos ook mooi . is die ingang een ingang van een tempel??heb dit bericht na het volgende gekregen.hahaha kisses H& T

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Sukhothai

Pamela en Henk

Follow Your Dreamzzz

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 31182

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 21 December 2014

Christmas in New York

05 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Beautiful Bali (2011)

27 Maart 2011 - 06 April 2011

Kleurrijk Marokko (2011)

06 Maart 2007 - 13 April 2007

Thailand (2007)

Landen bezocht: