Een na laatste dag in Bangkok...SHOPPEN!!!! :-D - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Een na laatste dag in Bangkok...SHOPPEN!!!! :-D - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Een na laatste dag in Bangkok...SHOPPEN!!!! :-D

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

11 April 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo iedereen,

We zijn gister met Bangkok Airways naar Bangkok gevlogen met een iets grotere vliegtuig dit keer, een boeing 717 straalmotor vliegtuig.
De vlucht duurde maar een kleine 40 minuten, dus we waren snel in bangkok.
Aan boord kregen we weer wat lekkers te eten en drinken.
En toen landde we alweer :-D

Met een taxi naar Eastin hotel en snel naar onze kamer we waren een beetje moe.
We hebben nog even tv gekeken.
Pamela sliep al na 10 minuutjes hahaha

Trouwens we zijn rond 22.00 uur vertrokken uit Koh Samui en rond 00.15 lagen we in bed.

Vandaag vroeg op want Pamela wil graag nog alles zien!!! :-D

Na het ontbijt zijn we met een taxi naar de The Emerald Budha geweest en The Grand Palace en Temple Of Dawn, voor de laatste moesten we met een longtail boot ff de rivier oversteken.

En tussen door wat straatwinkeltjes bekeken.
Pamela heeft nog een soort van amulet gekocht in de vorm van een Monnik.
Ze had hem in de taxi gezien en toevallig zag ze hem bij een marktje op straat liggen bij iemand.

Na de laatste tempel hebben we een tuk tuk genomen naar een heel groot winkelcentrum.
Het megagrote Siam Discovery winkelcentrum ligt naast MBK winkelcentrum.

Bij MBK waren we vorige keer geweest dus nu eerst Siam bekijken.
Gigantisch winkelcentrum met alleen maar dure merk spullen en ook een mega groot oceanarium.

Oceanarium Blijdorp stelt niks voor, was groot en mooi(zie foto's).
FF door Siam gelopen, we vonden toch maar niks dus zijn we nu in MBK daar is het wat drukker en leuker en je kan afdingen. :-D :-D
Dus we zitten nu ff te internetten en ff wat foto's plaatsen.

Okay de groetjes van mij en pamela zal zeker nog wat commentaar willen schrijven.

Dat heb ik gedaan alleen je ziet het bijna niet hahaha
Het is kei leuk en helaas nog morgen 1 dagje en dan vliegen we naar huis...bah...
Wat zal ik Thailand missen...snel weer terug hahaha

Veel liefs allemaal en tot snel nu maar...

• 11 April 2007 - 11:03

Linda:

Hoi pamela en henk

Jullie hebben een hoop beleefd en nu zit jullie vakantie erbijna op. Dat is voor jullie ergggggg jammer. Het is erg leuk om jullie belevenissen hier te lezen.

Liefs linda

• 11 April 2007 - 11:28

Horst & Tina :

Hallo Henk en Pam,
    Aan alles komt een einde zo ook aan jullie waarachtig mooie en leerzame reis in Thailand. :-( :-( (wij lijden mee)Niet te lang erover nadenken dat jullie morgen al weer naar Nederland terug vliegen want ook hier gaan zo langzaam de temperaturen weer naar boven. We hebben ondertussen zo een 20 - 22 graden hier. Deze vakantie zal jullie een leven lang bij blijven en jullie zullen er met wonne aan terug denken. en wie weet :-):-) gaan jullie er nog eens naar toe. (IK wil dan wel mee)LOL ;-) Volgende keer als ik een taxi nodig heb op rottedam Station roep ik heel hard TUK TUK Please:-) FF kijken of er dan een komt Whaha. Je moet weten dat mijn pc langzaam is geworden want ik heb te veel foto's afgespeikerd. Dus zal ik er maar ettelijke drukken en dan van de pc verwijderen. Wat je nieuwe vriendje aangaat hahaha (het zoveelste ) is een lieverd zo te zien. (hoop dat je geen vriendjes van hem mee naar Nederland neemt, Whahaha ,;-) die jeuken namelijk ;-(;-(Ik hoop dat jullie ff bellen of een sms sturen als jullie welbehouden in Nederland zijn geland.(misschien kun je nog ff de landingstijd vertellen. ) Al met al deze vakantie van jullie was niet allen een vakantie voor jullie want wij thuisgeblevenen hebben een zeer goede indruk van Thailand gekregen en waren bij jullie trips in gedachten erbij.(dit door de mooie en duidelijke verslagen van de belevenissen)Ook wij waren een beetje mee op vakantie.(de zonnebank heeft ons dan een beetje de mooie bruine teint gegeven :-))En het eten hebben we vanuit de Thaikookboekjes nagekookt.(zo goed als het ging)Ik zal deze verslagen echt wel missen.:-(:-(:-(.
    Nu dan tot de volgende keer maar weer....wie weet vanuit waar?!?!?!;-)
    :-):p:p:p:p heel veel kusjes en knuffels van Mama en Horst.

• 11 April 2007 - 12:48

Wim&Sjan:

Heb net gelezen dat in Bangkok het grootste winkelcentum van heel zuid-oost azie staat. Het heet central mall,meer als 500 winkels en 50 restaurants.
    Het is maar goed dat jullie daar geen tijd meer voor hebben :-) :-) anders moet jullie met een vrachtvliegtuig terug :-) :-). Geniet nog maar even en tot vrijdag op Schiphol. Veel liefs van Wim&Sjan xxxxxxx

• 11 April 2007 - 14:11

Karin:

Aan alles komt een eind!Jullie hebben het in ieder geval heel leuk gehad.Ik vind het leuk om je volgende week weer te zien. Goede reis!!!!!!!!!!!!!!!
    gr.karin

• 11 April 2007 - 14:59

Ralph:

Helaas komt ook aan de leuke dingen een eind. Ik vind het erg jammer, want ik keek altijd uit naar de leuke rapportages van jullie. Aan de andere kant vind ik het wel leuk dat ik weer met Henk zaterdags kan gaan sporten :)
    Tot binnenkort dan maar... en geen aapjes of olifantjes mee smokkelen naar Nederland he!
    gr,
    Ralph

• 11 April 2007 - 21:26

Wim Oma en ik + aanhangwagen komen jullie halen. Veel liefs, Anneke XXX

• 11 April 2007 - 21:29

Anneke:

we zijn net naar cesar zuiderwijk (van Golden Earrings geweest. Hij gaf een concert Mega goed. Maar ik mag dan nog even oefenen als ik het zo allemaal heb gehoord. Zo en nou gauw naar bed. Morgen weer vroege dienst. Fijne dag XXX Anneke

• 11 April 2007 - 21:29

ps Goede reis XXX

• 12 April 2007 - 08:27

Annet:

Hai,
    Hopelijk lezen jullie dit nog:) in ieder geval goede reis naar rotjeknor, en ik kijk uit naar alles wat jullie meenemen:) en bedankt voor alle fantastische reies verhalen! xxx annet

• 12 April 2007 - 18:42

Hennie:

Hallo Pam je heb heel veel gezien en gedaan,toch wel weer gezellig dat je terug kom.groetjes Hennie.