Samui rondje 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Samui rondje 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Samui rondje 2

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

09 April 2007 | Thailand, Bangkok

Hallootjes iedereen

Als eerste:
Mutti Happy Birthday!!!!!!!
Maak er een leuke dag van!!
Wij drinken er eentje mee vanavond hier :-D :-D :-D

Hier is Henkie weer.

Alles goed in "koude europa"??
Het begint warm te worden zo te lezen.

Hier beginnen we aardig te wennen aan het weer.
We voelen ons lekker in onze vel, geen hoofdpijn, geen buikpijn, geen misselijkheid als in het begin.(ff afkloppen)

Maar ja we moeten over een paar dagen vertrekken en dat wordt weer wennen in Nederland.

Gisteren zijn we met de scooter weer het eilandje rond geweest alleen dit keer een rondje kleiner.
Naar een paar ATV (all terrain vehicle) parcours geweest.

Uiteindelijk hebben we eentje gevonden die helemaal aan de andere kant van de eiland zit, daar kon je met je ATV de weg op en in de bergen naar een Mountain View en The Magic Garden (zie foto's).

De tour duurde een uur...
Je kon ook voor 2,5 uur...achteraf gezien was dat ook wel hel erg gaaf geweest...maarja...

Het was cool we hebben eerst wat geoefend op een parcour en daarna met een gids de weg op en daarna de berg op. Het was leuk alleen af en toe de berg af, had je steile stukken dus rustig aan gedaan.

...Ik vond het keeiiiiii gaaf!!!!...

Ik weet nog van Chiang Mai dat ik bijna hard tegen een boom gecrashed was. :-D
Ik had een ietsje grotere ATV (4X4) en pam eentje maar geen 4x4 wel zelfde 350cc motor.
Alleen berg afwaarts ging de mijne sneller naar beneden.

Boven in de Magic Garden was een watervalletje met allemaal Boedhistische beelden.
Het was heel erg mooi.

Daarna zijn we weer doorgereden naar de Mountain Viewpoint.
Daar keek je uit op het landschap en achterin de zee.

...Onderweg hadden we heeeeel mooi uitzicht, beter dan de viewpoint vond ik zelf...
Onderweg zag je echt veel groen, een soort van oerwoud hahaha...

Daarna weer terug naar het begin punt.
Het was heel erg leuk om zo in de bergen te rijden.

Ze hadden daar ook een soort van luchtgeweer schieten, dat hebben we ook gedaan was wel leuke jammer dat het geen echte waren.

...Henk had er zo een 20/25 blikjes afgeschoten...
Maar tot mijn eigen verazing was ik ook best goed hahahaha...ik had er 16 afgeschoten...toch kei goed voor de eerste keer he?...

Daarna zijn wel doorgereden naar de andere kant van de eiland. Effe gestopt bij een strand, pam moest alweer schelpen zoeken!!!

...En we hebben mooie gevonden!!! :-D
Wel kleintjes en een middelgrote hele mooie...we gaan ze even opsturen denk ik hahaha...

Het was ondertussen lekker heet geworden, we zijn doorgereden naar onze beach ff wat gegeten.(pam = pizza en henk = krab)

Terug op de resort zijn we ff lekker gaan zwemmen in zee, je hebt hier sterkere stroming dus water was niet zo helder dus geen zin om te snorkelen.
We zijn ook ff daan gaan zwemmen in de zwembad lekker koel vergeleken met de zee.

Wat gezwommen zijn we terug naar onze kamer gegaan, opgefrist zijn we ff gaan liggen en wat TV kijken.

Voor we het wisten zijn we in slaap gevallen en werden pas om 22.00 uur wakker.

Ff snel wat eten voor alles dicht is en terug naar de hotel om verder te slapen..
We zijn vandaag weer vroeg op en ff snel internetten want alles was gister al dicht.
Okay dat was het voor mij, misschien wil hooghuis nog iets toevoegen.

Okay, miss hooghuis heeft toegevoegd wat ze toe wilde voegen hahaha...
We gaan zo naar Big Buddha beach...
Dat heet zo omdat er een grootte boedha staat die over het strand uitkijkt...
Ben benieuwd...
We gaan ook nog even een doos kopen om wat dingen te posten weer want anders mogen we waarschijnlijk niet het vliegtuig in zo zwaar is onze bagage...
Nou dat was het weer...

Veel liefs van henk en pamela