We zijn weer in Nederland... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu We zijn weer in Nederland... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

We zijn weer in Nederland...

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

14 April 2007 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaaaaaal,

We zijn weer in Nederland :-(:-( :-( :-( :-(

Gisternacht zijn we met de taxi naar het vliegveld gebracht...
We hebben daar onze laatste Thaise Bhats uitgegeven aan Thaise koektrommels en een olifantje...
Nog snel even wat eten bij de Burger King en toen inchecken...

Daarna wachten totdat we mochten boarden...
Het duurde en het duurde...
Waarschijnlijk was de piloot nog niet aanwezig dus we hadden een ruim een half uur vertraging opgelopen...

Eindelijk mochten we aan boord...
We zaten lekker in onze ruime stoelen met tvtje weer...heel erg leuk...

Onderweg hadden we eigenlijk constant turbulenties...
Geen zware maar wel constante zodat we eigenlijk de gehele reis in de riemen moesten blijven...

Ik heb zo een 8 uur geslapen in het vliegtuig dus dat was lekker...toen ik waker werd hoefden we nog maar 3,5 uur te vliegen...
ff twee filmpjes gekeken, ontbijt gegeten en toen gingen we alweer landen...

Henkie heeft zo een 4 uur geslapen...
Nouja beter als niet slapen natuurlijk...

Na het landen uitgestapt en onze bagage gaan zoeken...

Onze tas en koffer hadden we, nu nog wachten op het kussen...

Ik mocht het kussen proberen mee te nemen als handbagage, maar als het niet mocht zou hij alsnog meegaan als cargo in het ruim...
Dus we hebben hem maar meteen meegegeven bij het inchecken voor het ruim...wel zo veilig...
Dan weet ik zeker dat hij het goede vliegtuig mee ingaat...LOL

Wij wachten wachten wachten...
Uiteindelijk lag hij bij de speciale bagage's...
Gelukkig zag Henk dat bordje staan hahaha anders hadden we nog langer daar gestaan...

We liepen naar de uitgang en natuurlijk werd Henkie aangehouden om te vragen of we iets haden aan te geven...
Onze tassen werden door een scanner gehaald...behalve Henk zijn rugzak (daar waar de dvd's en dvdspeler inzat hahaha)...
We hebben dus echt geluk gehad...

Alles was goed dus we mochten doorlopen...
Buiten stonden mijn Oma, tante en vader ons op te wachten...
Heel erg leuk!!!
Ze hadden de aanhanger meegenomen dus al onze bagage kon makkelijk mee...

Op het vliegveld heeft Oma nog een taart gekocht...
Tja ik moet nog steeds mijn verjaardag navieren hahaha..
Komt allemaal goed!!! :-) :-)
Dus we hadden een lekkere aardbeien/schwarzwalderkirschen taart...

Toen snel naar ons huis gereden...
Daar lag al een briefje op ons te wachten van de UPS...
Dat onze pakketten waren aangekomen...
We mochten helaas wel nog wat invoerkosten betalen...echt belachelijk...
Als je het via de post stuurt gewoon heb je nergens last van, maar stuur je het via de UPS dan moet je ineens invoerkosten gaan betalen..

Anyway bij ons hebben we lekker wat frietjes enzo gebakken...
Gezellig gegeten met uitzicht op de tv waar de foto's getoond werden...

Daarna zijn we Tarzan op gaan halen bij mijn neefje...
Die heeft kei goed voor hem gezorgd!!!
Hij durft hem zelfs nu vast te houden en te knuffelen!
Kei goed van hem!

Toen we weer thuis kwamen had de UPS ondertussen onze pakketten gebracht...4 grote dozen...
Helaas was er een olifant beschadigd...
De andere waren gelukkig goed...

Savonds alles opgeruimd...
Henk zijn broer kwam nog langs met lekker eten...
Makkelijk want dan hoeven we niet te koken hahaha...
Het was heel gezellig...
Daarna een beetje verder opruimen en meteen naar bed...

Snachts werd ik wakker...
Ik keek een beetje rond en dacht: waar ben ik nou???
Ik wist het niet hahaha
En een paar minuten later dacht ik: SHIIIIIIT ik ben thuis!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hahahahahaha

Toen ben ik maar weer verder gaan slapen...

Henk vond het ook een beetje raar waker worden vanochtend...

Nu is het lekker weer...het is heet buiten...
We hebben even wat inkopen gedaan en verder gaan we niet veel doen vandaag...
Morgen trouwens ook niet hoor hahaaha

Nou dit was het dan mensen...
Helaas is het weer voorbij...
Nu sparen voor de volgende vakantie :-D :-D :-D

Dankjewel allemaal!!!!

We hebben een fantastische 6 weken gehad!!!!
Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Veel liefsssssss
Pamela en Henk

ps: Ohja ik had op Koh Samui ansichtkaarten gekocht om naar iedereen te sturen...en toen zag ik de kaarten in mijn map zitten die ik in Ayutthaya gekocht had...

Ik ben dus vergeten om de kaarten ook echt te posten...
Iedereen zal ze dus nog krijgen hahahaha

Doeidoeiiiiii allemaal

  • 14 April 2007 - 14:27

    Wim&Sjan:

    Hoi Pam&Henk
    Aan alles komt een eind, dus ook aan zo,n bijzondere reis.Maar voor ons is het ook fijn om jullie weer in levende lijve te zien. Het was gisteren een leuke dag, nogmaals bedankt voor de mooie kado,s. Tot gauw, veel liefs van Wim&Sjan xxxxxxxx

  • 14 April 2007 - 14:34

    Ralph:

    Goed om te horen dat jullie allemaal gezond en wel terug zijn in dit vandaag warme koude kikkerlandje.
    gr,
    Ralph

  • 16 April 2007 - 20:49

    Hennie:

    Hoi Pam fijn om je weer te zien. groetjes Hennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Pamela en Henk

Follow Your Dreamzzz

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 31173

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 21 December 2014

Christmas in New York

05 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Beautiful Bali (2011)

27 Maart 2011 - 06 April 2011

Kleurrijk Marokko (2011)

06 Maart 2007 - 13 April 2007

Thailand (2007)

Landen bezocht: