Prachtige Krabi!! - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Prachtige Krabi!! - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Prachtige Krabi!!

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

27 Maart 2007 | Thailand, Krabi

Hallo lezers

We zijn gister vertrokken met de taxi uit kanchanaburi.
Rond een uur of 12:00 aangekomen in Bangkok.
Onze hotelkamer was nog niet gereed dus hebben we onze spullen achtergelaten bij de receptie van het hotel.

Bangkok heeft veel winkelcentra dus zijn we naar eentje gegaan die heet MBK.
Groot met heel veel winkeltjes waar je van alles kan kopen.
En als ik, pamela, groot zeg...nou mutti dan weet je wel wat ik bedoel he??? hahaha meeeeggggaaaaaa!!!
Het winkelcentrum was zelfs zo groot dat er zelfs een bioscoop in is gebouwd!!!!

Ook veel restaurantjes, waar je van vanalles kan eten pizza, mac, sushi etc...en lekker.
We hebben gegeten bij een soort van Steakhouse...was zoooo lekker!!! De salade wel in ieder geval... ;-)
De kipfilet blijft een beetje raar hier in Thailand hahaha...

We hebben daarna nog een uur of 4 rondgelopen daar en we hebbben een draagbare dvd-speler gekocht, want je kan overal dvd's kopen met de nieuwste movies.
En aangezien ze in sommige hotels niet echt leuke/verstaanbare zenders hebben is het leuk om eens filmpies te kijken want je blijft hier automatisch best laat op en staat mega vroeg uitgeslapen op...mega raar hahaha

We zijn daarna met een hele snelle tuk-tuk teruggereden naar het hotel, meteen naar onze kamer, spullen weggezet en weer naar buiten om dvd te kopen. :-)

Door de straten van bangkok gelopen, druk overal tentjes waar iets te doen is.
Uiteindelijk hebben we (henk dus...:-) :-))in een ander winkelcentrum een stuk of 11 dvd gekocht en nog wat rondgekeken.
Uiteindelijk rond 23.00 uur teruggegaan naar het hotel en meteen naar bed om DVD kijken.

Vandaag zijn we vroeg opgestaan.
We zouden om 11.00 uur opgehaald worden door de taxi die ons naar het Bangkok Airport zou brengen...
We zijn daar met het vliegtuig vertrokken naar Krabi.
Het was een klein vliegtuigje(Boeing 737) en hij schudde soms erg. (pamela was een beetje bang).

Nou Pamela zal hierop even reageren :-)
Het was zoals Henkie al zei een klein vliegtuigje met aan beiden kanten 3 stoelen en het was vol!!!
Dus ja, ik voelde me nogal opgesloten en aangezien je niet zomaar even het deurtje open kan doen van het vliegtuig...

Het uitzicht was wel heel erg mooi, je zag veel groen, water en bergen.
De landing was een beetje hard, maar voor de rest hebben we het overleeft.(Dus tina geen zorgen maken) :-)

Met alweer een taxi zijn we naar de Ao Nang beach gereden en naar onze resort.
Het is een mooi resort met een soort van een binnentuin met veel groen en een zwembad.
Je kan zo de straat oversteken en naar het mooie strand lopen.
Leuke omgeving met hoge rotsachtige bergen met veel groen.
Er zijn veel winkeltjes en bars dus we hebben morgen tijd genoeg hier om ons te vermaken.

Na wat gelopen en gegeten te hebben zijn we terug naar de resort gegaan om ff om te kleden, onze zwem spullen pakken.
Rond een uur of 18:00 zijn we ff eindelijk gaan zwemmen en het water was heerlijk zoutig en warm. Zo een 40 graden was het water zeker!!! Heerlijk!
Hiep Hiep Hoera, ik Henk heb voor het eerst van mijn leven gezwommen in de zee en ik vond het ontzettend leuk.
Pamela houdt niet zo van de zee...nouja niet om erin te zwemmen...wel met schoentjes aan en vooral niet te ver weg van het zand hahahaha

We zijn na het zwemmen ff wat winkels binnengelopen en ff een internetwinkel opgezocht.
Daar zitten we nu...
Okay dat was het voor mij, waarschijnlijk wil pamela nog wat schrijven.
Voor mij was het dat ook :-) :-)

Okay doei doei Henk en Pamela veel liefs voor iedereen!!!

  • 27 Maart 2007 - 13:52

    Horst & Tina :

    hallo jullie twee, Nadat we gechattet hadden ging ook al mijn alarmpje dat de mail was aangekomen. Jipee wat een dag ,en wat een land. Zo langzaam wordt ik echt wel jaloers.( een ding hebben we gemeen met elkaar kip met rijst.Haha ):-) je weet wel waarom. Misschien moet ik hem extra scherp kruiden dan gaat het vanzelf weg.LOL.Prachtige zonsondergang heb je daar . Laatste foto is prachtig om wallpaper van te maken. ga ik dan ook doen. Nu ik hoop dat jullie een leuke dag hebben morgen en ps. Koop niet te veel je moet alles ook mee slepen.Groetjes en knuffels tina en horst

  • 27 Maart 2007 - 15:00

    Ralph:

    Zo.....
    Henk dus voortaan kunnen we naar scheveningen om te gaan zwemmen. Ik ben er al een paar keer geweest om te zwemmen.. in de zomer uiteraard.
    Gelukkig hebben jullie niet besloten met de scooter te gaan naar Krabi... ik hield me hart al vast. Pfff.
    Oei... ik zit dit te schrijven in de tijd van de baas.. dus ik hou maar gauw op. ;)

    p.s. Pas wel op dat je niet teveel DVD's meeneemt, want stelt de douane op schiphol niet erg op prijs.

  • 27 Maart 2007 - 15:35

    Oma:

    ik eet lekkere kip bij Anneke.......
    Echte kip!!! Maar eten is eigenlijk onbelangrijk als je zo ver weg bent.
    We net op google earth gekeken en het ziet er herkenbaar uit. Ik krijg gewoon heimwee. Reizen is iets heerlijks en geef mij maar een schip op hoge golven.
    Heel veel liefs, Oma xxx

  • 28 Maart 2007 - 07:55

    Priscilla:

    He Henk, volgens mij zijn jullie enorm aan het genieten! We kunnen hier op de MRI jullie belevenissen volgen, erg leuk! (Een beetje jalours ben ik wel!!)
    Genier ervan!

    Groetjes Priscilla en ook van Rineke, Linda, Bas, Gerrit en Martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Pamela en Henk

Follow Your Dreamzzz

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 31188

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 21 December 2014

Christmas in New York

05 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Beautiful Bali (2011)

27 Maart 2011 - 06 April 2011

Kleurrijk Marokko (2011)

06 Maart 2007 - 13 April 2007

Thailand (2007)

Landen bezocht: