Helderblauwe zee, tropische visjes...prachtig!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Helderblauwe zee, tropische visjes...prachtig!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Helderblauwe zee, tropische visjes...prachtig!!!

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

29 Maart 2007 | Thailand, Bangkok

Hallootjes allemaal,

Vanochtend om 8.20 stonden we klaar om met het busje naar de pier gebracht te worden...onderweg nog wat andere gasten in andere hotels afgehaald...

Om 9.00 zaten we op de boot...de tocht duurde ongeveer 2 uur...en was prachtig!!!
Zee, zon, natuur...zooooo mooi!!!!

Aangekomen op Koh PhiPhi Don zijn we uitgestapt en een stukje gaan lopen...
We liepen maar met de menigte mee :-) want wij wisten ook net waar we naar toe moesten...we zagen nergens tuktuk's lol...

Iemand van een duikschool vroeg ons of we wisten waar we naartoe moesten..
Nee geen idee...hij vroeg welk hotel we zaten en vertelde ons dat we daar met de longtail boot naar toe moesten...
Wij in de boot en hup naar ons hotel...
Onze kamer was nog niet klaar dus we moesten even een half uurtje wachten...
We hebben lekker wat gegeten en gedronken en zijn daarna naar onze kamer gegaan....
We hebben uitzicht op zee...nouja op strand, bomen en daarna de zee LOL
Maar het is er heel erg mooi...

We hebben onze zwemkleding aangedaan en zijn naar de zee gegaan...
Henk gewapend met zijn coole duikspullen...

Het water is zoooo mooi!!!
Helderblauw water, wit zand...
Je kan gewoon de bodem zien!!!
EN er zwemmen van die mooie gele tropische vissen...nog meer kleuren maar deze kennen jullie allemaal wel he?
Van die mooie zwarte met gele strepen...
Oooohhh het is zoooo mooi...
Dus ik mocht henk zijn duikbril even lenen, lief he hahaha....het is zooo mooi...

Ik vond het na een half uurtje niet meer leuk en ben eruit gegaan...we zijn met een longtailboot terug naar het stadje gegaan en daar zijn we nu....want ik wil ook een duikbril nu!!! :-D :-D :-D

We zijn ook even 4 GB aan foto's op een dvdtje aan het branden want we hebben nu bijna 6 GB aan foto's al!!!
Dat zijn 3 memorycards...en om er nou nog meer te kopen...dat word een beetje te gek...
Dus ik hoop dat mijn foto's nog goed blijven op de cd en dat ik ze er thuis weer af kan halen ofzoiets...het zal allemaal wel goed komen :-)

Okay, verder niet veel meer te vertellen...
Leuk al jullie reacties!!!
En Hans, hartstikke leuk dat je ook geschreven hebt...en ik hoop dat tarzan nog leeft als ik terug kom hahaha....
Nee hoor ik vertrouw Tim wel met Tarzan...maar jou...hou die bbq nog maar ff uit he!!! :-D

Alle collega's van Henk en mij...hoe is het op werk??? :-D :-D :-D

Joan, lekker huiswerk maken bij Scheveningen...die kunnen we der ook in houden!!! Kei leuk! hahahaha
Hoest op school? Is HET gesprek al geweest? Is komende maandag he? Ben benieuwd...

Verder hopen we dat alles met iedereen goed is...en kan meegenieten van deze mooie plek hier in het zuiden van Thailand...

Morgen gaan we een boottocht maken langs PhiPhi Ley...daar is de film The Beach op genomen...dus we kunnen niet wachten...het schijnt daar nog mooier te zijn...
Maarja, mooier als dit...

Dat was het weer...
We gaan zo even op zoek naar een duikbril voor mij en dan snel terug naar ons paradijsje hahaha

Veel liefs en tot snel...hhmmm nouja via dit weblog dan he!!! hahahaha

Doeidoeiiiiiiiii
Pamela en Henk

  • 29 Maart 2007 - 08:17

    Horst & Tina :

    (huil)jank nee he nu ben ik pas echt jaloers.Ik wil er ook naar toe!!!!! Dat is het echte paradijs daar. Kan eigenlijk verder niets zeggen. Hoop dat jullie het genieten.Denk het wel want jullie zien er geweldig uit :-). Moet ff stoppen schrijf later nog wel wat . ff afreageren(boos).
    kkusjessss (doei)

  • 29 Maart 2007 - 10:04

    Anneke:

    G E W E L D I G !!!!!!!!!!!!!!



    verder zelfde antwoord als Tina, geen woorden voor.

  • 29 Maart 2007 - 10:05

    Anneke :

    P A R A D I J S I N D E R D A A D! ! ! ! ! ! ! ! !

  • 29 Maart 2007 - 10:06

    Op Verzoek Van Oma:

    moet ze nog geld overmaken zodat jullie meer foto's kunnen plaatsen? Veel liefs, Oma en Anneke

  • 29 Maart 2007 - 17:02

    Horst & Tina :

    Zo 8 uur later...... Mutti weer rustig en tevreden heEft zich heerlijk in de tuin bij hele 18 graden afgereageerd!!!! (in een t shirt hempje en heb daarbij aan Phi Phi island gedacht en gedaan alsof het hier ook 40 graden was.)(arme bloempjes) :-) Heb daarna HEERLIJK IN DE WARME GERMANY SUN !!!!! met een kopje koffie op de net schoongemaakte tuinmeubels gezeten en heb daarbij gedagdroomd.Nog ff en ik had een heel klein middagdutje en toen .......1q-2-3 een druppel op mijn neus. Oh,,, shit... ik weer wakker en ja hoor voorbij Phi Phi island nu is het tijd dat mutti pi pi gaat maken. Gelukkig niet veel druppels regen maar kon natuurlijk niet meer buiten zitten. Nu ja wacht dan maar vol spanning !!!!;-) op mooi weer vanuit Thailand. Heb mijn tuinstoel al gereserverrd voor morgen in de middag tijd dan hoop ik verder te kunnen dromen. Jullie maken daar waarschijnlijk met de eilandbewoners een regendansje en wij hier een zonne dans :-) LOL . Nu ga ik er mee stoppen tot morgen dan maar weer. Doeidoeidoeidoei van (beetje gefrustreerde )Mutti en Horst.

  • 29 Maart 2007 - 17:08

    Horst & Tina :

    ff testen :p

  • 29 Maart 2007 - 17:09

    Horst & Tina :

    hee leuk het gaat.... (k) (k) (k)

  • 29 Maart 2007 - 17:26

    Anneke:

    vanaf het werk werkt het ook. Nee, dan ben je niet met je gedachten bij jullie.
    IK WIL OOK VAKANTIE IN THAILAND.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Pamela en Henk

Follow Your Dreamzzz

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 31193

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 21 December 2014

Christmas in New York

05 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Beautiful Bali (2011)

27 Maart 2011 - 06 April 2011

Kleurrijk Marokko (2011)

06 Maart 2007 - 13 April 2007

Thailand (2007)

Landen bezocht: