Yes, we zijn weer in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Yes, we zijn weer in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Yes, we zijn weer in Thailand

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

07 Augustus 2024 | Thailand, Bangkok

Wat heerlijk om weer in Thailand te zijn :)

Gisteren vanaf Brussel met Hainan Airlines naar Beijing gevlogen. Daar hadden we een korte overstap van 3 uur. Dat ging heeeel snel voorbij.

Omdat het nog vroeg was waren winkels daar gesloten. Er was wel een restaurant en Starbucks open. Transfer ging heeeel snel want was allemaal goed geregeld daar. Geen lange rijen etc.

Vanaf Beijing ook met Hainan verder gevlogen naar Bangkok.

Voor de kids was het een lange reis. Het eerste stuk hebben ze veel filmpjes gekeken en op de ipad gezeten. Tweede stuk van Beijing naar Bangkok hebben ze geslapen haha.

Aangekomen op Bangkok hebben we eerst geld gewisseld op vliegveld. Doe dat in de "kelder" want daar krijg je betere koers dan in aankomsthal :)

Volg bordjes "train trail" dan kom je er vanzelf.

Had ik gelezen op een forum en dat klopte ook.

Ook in "kelder" officiële wisselkantoren met telmachines etc dus gaat ook eerlijk.

Toen met taxi naar hotel. Gerelaxed even en daarna even omgeving verkend. Wat gegeten, wat denk je??? McDonalds pppfff...maargoed kinderen wat gegeten ook haha

Daarna nog wat gekocht voor op de kamer en terug naar hotel. Kids wilde graag zwemmen. En wij ook want het is een prachtig rooftop infinity zwembad (als je het zo noemt...dacht ik) met uitzicht op de stad...geweldig!

We zijn om 22 uur gaan slapen want dat was wel nodig haha. Nu is het woensdagochtend 7:30 uur hier. Opstaan en lekker ontbijten. Kijken wat vandaag de dag brengt :)

• 07 Augustus 2024 - 05:25

Annet:

Pamela, leuk dat je de tijd neemt om te schrijven wat jullie mee maken! Ik ga ervan genieten [e-1f609]

• 07 Augustus 2024 - 06:29

Heel leuk om jullie reis te volgen , en nog helemaal niet chaotisch [e-1f923]

• 07 Augustus 2024 - 09:40

Ralph:

Hallootjes allemaal,

Leuk om met zijn alleen zo een groot avontuur tegemoet te gaan.

Alleen veel plezier en geniet van de uitzichten en het lekkere eten.

• 08 Augustus 2024 - 00:21

Horst En Tina:

Hallootjes allemaal vanuit Duitsland . wat ontzettend leuk voor jullie en wat knap dat kids zo lekker meedoen . Motina ook zagen we ,nou we krijgen er ook wel zin in hoor . Wie weet ( :-) )

• 26 Augustus 2024 - 23:13

Sanne:

Wat gaaf dat zwembad [e-1f603]! Heel veel plezier [e-1f412][e-1f379][e-1f60e][e-1f334][e-1f421][e-1f48b]