Veel gedaan vandaag :) - Reisverslag uit Ko Yao Yai, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Veel gedaan vandaag :) - Reisverslag uit Ko Yao Yai, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Veel gedaan vandaag :)

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

16 Augustus 2024 | Thailand, Ko Yao Yai

We slapen in de middle of the jungle lijkt het wel haha. Een hoop geluiden en alleen maar natuur. We hebben een hoop beestjes al gezien. Hagedissen, varaan, gekko's, vleermuizen, padden, Aziatische eekhoorn en zelfs de mega zwarte eekhoorn. Supertof!

Vannacht was ik, Pam, vroeg wakker. 12 uur, 2 uur, 4 uur en om 6 uur weer...toen ben ik maar opgestaan en naar het strand gelopen. De zon zien op komen hier was ge-wel-dig. Al die jungle geluiden, geluid van de zee, de golven, vogels en vlinders die rondvliegen. Gewoon magisch [e-1f970]

Rond 730 terug naar ons huisje gelopen. Rond 830 zijn we gaan eten. Wow wat een keuze weer. Niet normaal. Voor ieder wat wils!

Daarna zijn Henk, Jaslene en ik naar de zee gegaan. Eerst zijn henk en Jaslene gaan kajakken. En ik ben gaan suppen. Voor de eerste keer. Spannend op zee maar wel heel leuk. Niet eens zo moeilijk. Gewoon evenwicht houden.

Midden op zee bedacht Jaslene dat ze wilde wisselen [e-1f605] dus Jaslene is overgestapt van de kajak op de sup.

Rond 1330 uur zijn we eruit gegaan. Nog even gezwommen.

We dachten dat het wel leuk zou zijn om een tuktuk te nemen naar een ander strand met winkelstraatje. Dat hebben we gedaan. We zijn naar Loh Paret Beach gegaan. Mooi strand met leuke winkeltjes. Vooral wel van hetzelfde maar toch leuk ff. Souvenirs en kleding [e-1f917] was wel goed afdingen in laagseizoen [e-1f44d][e-1f3fb]

Daarna zijn we gaan eten bij Haris Kitchen. Op Google goed recensies gelezen en die klopten ook! Echt een aanrader. We hebben er heeeerlijk Thais gegeten. Zelfs de frietjes van Jayden waren lekker [e-1f917]

Daarna naar huis en lekker relaxen [e-1f917]

Morgen staat er een eilandentocht op de planning...yep met een boot [e-1f605] een longtailboot als het goed is [e-1f60d]

En zondag voor mij in het vooruitzicht...olifanten [e-1f60d][e-1f60d][e-1f60d]

Follow your dreamzzz [e-2764]️