Veeeel gedaan vandaag :) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Veeeel gedaan vandaag :) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Veeeel gedaan vandaag :)

Door: Pamela, Henk, Jayden en Jaslene

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

07 Augustus 2024 | Thailand, Bangkok

Vandaag op tijd opgestaan. In ons hotel lekker ontbeten. Heel veel keuze. We zitten in Residence of Thonglor. Mooi hotel, mooie kamers, mooi zwembad :) en lekker ontbijt :)

Jaslene moet heel erg wennen aan de warmte, de geuren en alle indrukken. Vanmorgen voelde ze zich even niet lekker. Daarna gelukkig weer wel.

We hebben na het ontbijt een taxi genomen naar The Grand Palace. Vroeger woonde de koning daar, nu niet meer. Het is een prachtige architectuur voorzien van geweldige muurschilderingen.

Daarna hebben we een tuktuk genomen naar Siam Center, een meha shoppingmall met ook een Sea World. Waar Henk en ik vroeger genoten van één mega-aquarium is er nu een mega Sea World met haaien, zeeschildpadden, pinguïns, vissen, slangen etc etc. Geweldig mooi en leuk voor de kids ook :)

Daar even zoet geweest te zijn hebben we rond 16 uur pas geluncht haha. Er was een mega foodcourt, voor ieder wat wils, van westers tot Thais en van zoet tot avondmaaltijd. Daarna door naar MBK-center. Ook leuk. Waar Siam meer de merken heeft en echte winkels, heeft MBK juist de leuke tentjes met toffe nightmarket. Vanalles gescoord, vooral de kinderen, van olifantjes, broeken, tasjes, oorbellen, waaiers, tekeningen tot aan twee MJ schilderijtjes voor mama ;)

Tja, Michael kan ik niet laten hangen natuurlijk haha

Anyway, ineens was het 21:30 uur. Tuktuk terug naar hotel genomen en nu lekker relaxen. Morgenochtend om 7:45 uur checken we in voor de vlucht naar Krabi...zee, rust...here we come :)

• 07 Augustus 2024 - 19:59

Wim&Sjan :

Fijn dat het weer goed gaat met Jaslene. Ik kan het me wel voorstellen dat het allemaal indrukwekkend is. Goede reis morgen [e-2764]️[e-2764]️[e-2764]️

• 26 Augustus 2024 - 23:07

Sanne:

Niet fijn dat Jaslene zich niet lekker voelde, hopelijk heeft ze daarna ook nog kunnen genieten [e-1f60a]... Ik ben benieuwd naar je Michael schilderijtjes [e-1f602] en in een tuktuk rijden lijkt me ook super leuk [e-1f48b]