Paradise - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Paradise - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Paradise

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

09 Augustus 2024 | Thailand, Ko Lanta

Gisterochtend zijn we heel vroeg opgestaan. We hebben de taxi naar het vliegveld genomen en daar het vliegtuig naar Krabi. Een korte binnenlandse vlucht van ongeveer 50 minuten. Aan boord kregen we na opstijging direct een ontbijtje [e-1f917]

Op het vliegveld van Krabi hebben we even een tweede simkaart laten installeren zodat we goed bereik hebben op de eilanden straks [e-1f917]

Aangekomen in Krabi stond de transfer van ons hotel al klaar. Na een korte rit van ongeveer een uur kwamen we aan bij de veerpont. Daar zijn we overgestoken naar Koh Lanta. En van daaruit nog ongeveer 30 minuten rijden naar ons hotel. Aangekomen in het paradijs [e-1f60d]

Wat is het mooi hier!!

Prachtig aangelegd, veel groen, mooi zwembad, lieve mensen etc. Gewoon top!

We hebben een mooi huisje aan het strand, echt geweldig!

De kinderen bij aankomst meteen gezwommen en niet meer gestopt haha. Van zwembad naar zee en omgekeerd. Prachtige schelpen hebben ze al gevonden dus Jayden ook helemaal happy. Jaslene heeft al vrienden gemaakt met twee Engelse jongetjes. Ook heel leuk!

In de avond lekker gegeten. Ze hebben een super gevarieerde kaart met Thaise gerechten maar ook tosti's pizza friet etc. Geweldig! Lanta Miami Resort.

Het is nu ochtend, donderdag, en heb net een heerlijke strandwandeling gemaakt.

Was om 630 al wakker. Het was hard aan het regen en onweren :) regenseizoen hier. Rond 7 uur droog en zon. Iedereen slaapt nog dus ik heb lekker langs het strand gewandeld en mooie schelpjes gevonden :) het was eb en begint nu vloed te worden. Nu wachten tot iedereen wakker wordt om te ontbijten :) kijken wat de dag vandaag brengt :)

Fijne dag allemaal :)

• 26 Augustus 2024 - 23:02