Lekker niksen... - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu Lekker niksen... - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Pamela en Henk - WaarBenJij.nu

Lekker niksen...

Door: Pamela en Henk

Blijf op de hoogte en volg Pamela en Henk

28 Maart 2007 | Thailand, Krabi

Sawadee allemaal vanuit het mooooooie Krabi!!!

Vandaag valt er niet zo veel te melden...

We zijn een beetje wezen zwemmen in de zee...
Henk had gisteren een duikbril gekocht dus hij is lekker gaan duiken...
Heeft wat mooie schelpjes voor me opgedoken hahaha heel lief...
Ik heb zelf ook een beetje gedoken...
Henk moest wel mijn benen vasthouden anders was ik bang weg te drijven hahahaha....

Daarna een beetje wezen lopen...
Even naar onze kamer om te douchen en te rusten...
Daarna zijn we lekker pizza wezen eten en weer terug naar onze kamer en een filmpje gekeken...
Het is echt meeegggaaaa heet!!!

Nu zijn we weer ff aan het lopen...
En internetten ;-)

Morgenochtend moeten we om 8.20 klaarstaan bij ons hotel want we hebben besloten om morgenochtend de ferry te nemen naar de PhiPhi Islands!!!
Het is een twee uur durende overtocht...dus lekker lang...we komen rond 11.00 uur aan daar...
ben heeeeel benieuwd hoe mooi het daar zal zijn :-)

Dat was het eigenlijk voor vandaag...we hebben een paar fotootjes om jullie mee te laten genieten :-) :-) :-)

Veel liefs allemaal!!!!
Groetjesss Pamela en Henk

  • 28 Maart 2007 - 10:54

    Anneke:

    het ziet er weer prachtig uit. Hier is het ook warm..... 16 17 graden... vinden wij al heet. het warme weer straalt weer van de foto's af. Het is daar lekker rustig zo te zien. Nou morgen lekker niksen op de boot. Ben benieuwd weer naar morgen. Nou ik ga weer zo naar de stort. Nog een paar aanhangers en de garage is ook leeg. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk....... Op naar het zwitserleven gevoel.

    doei doei en een fijne reis toegewenst morgen voor jullie. Veel liefs, Anneke

  • 28 Maart 2007 - 12:10

    Horst & Tina :

    Tja naar foto nr 8 moet ik je gelijk geven(wat voor mutti niet einfach is :-))
    ZO EEN DAGJE NIKSEN AAN ZO EEN PLAATS WIL IK OOK WEL!!!!! :-) Hopenlijk word je niet te misselijk op de ferry morgen. Phi Phi Island moet echt het puntje op de i zijn volgens reisbeschrijvingen van diverse Thailandreizigers. ben dan ook zeer benieuwd naar wat jullie ervan vinden. ( @ Anneke als je klaar bent bij jezef met naar de stort rijden kom ff voorbij heb ook nog div. dingen die weg kunnen :-) )Kusjes Horst en Tina.

  • 28 Maart 2007 - 14:58

    Linda:

    Heel leuk jullie belevenissen. Wat is het daar mooi. Ook weer hele mooie foto's. Hier word het ook al warmer. Maar daarzal het wel heeeeeeeeeeeel warm zijn.

    liefs linda

  • 28 Maart 2007 - 17:02

    Joan:

    Hoi vakantiegangers ! Prachtig mooie foto's. Ik mocht gister een dag spijbelen van mijn werk (betaald !) en ben naar Scheveningen geweest, echt vakantiegevoel ! Op het strand huiswerk gemaakt, dat dan weer wel !liefs,Joan (wat duurt jullie vakantie laaaaaaaaaaaaaaaaaaang !)

  • 28 Maart 2007 - 19:32

    Wim&Sjan:

    Lieve Pam en Henk, nu is het wel echt vakantie, het lijkt wel een folder, zo mooi!!! En dan straks een mooie bootreis, geweldig.
    Wij hebben morgen een minivakantie, een dagje Rotterdam ook leuk :-)
    Eerst de stad in en dan met de Rotterdamse Hooghuisjes gezellig ergens eten. Heel veel plezier en tot de volgende keer.
    Veel liefs van Wim&Sjan xxxxxxx

  • 28 Maart 2007 - 23:13

    Hans:

    He He daar zijn ze dan uit Rotterdam. nou het ziet er allemaal geweldig uit ik denk dat we ook maar eens moesten gaan. Zijn der ook wel dingen te doen voor Tim,
    Al die beesten vind hij nog wel een beetje eng, sinds ik Tarzan gevacumeerd heb durft hij hem ineens wel op zijn schroot te neemen LEUK HE!!!!!. Nee met Tarzan gaat alles goed Tim verzorgt hem goed, hij begint al te piepen als hij hem hoort, ja niet echt natuurlijk maar je ziet zijn bek bewegen. meschien te wijnig lucht ene hij eet ook niet veel meschien komt dat door het plastic wat voor zijn bek zit. ik heb pas 440,00 euro aan voor uitgegeven maar dat krijg ik nog wel van je. toen we het gingen koopen kregen wij ook ineens trek dus dat heb ik er maar bij opgeteld. de stroom die ik verbruik om iedere keer die kleerezoi te stofzuigen krijg je van mij,lief he!!. ik heb eerlijkgezegd niet al je fotos bekeeken en ook niet al die verhaalen gelezen maar als je nog in de buurt komt van Hua Hin moet je beslist naar HUAY MONGKHON MONASTERY gaan daar zit werelds grootste sculpture van Luang Poh Tuad´s )en kijk dan vooral naar zijn ogen en het weerbeeld. jaha ik weet wel dat je daar al geweest bent, maar meschien kom je er nog wel een keer in de buurt. in middels door al dat .......
    is het alweer 1.00 uur en ik moet morgen weer vroeg beginnen 6.30 sappie, tee. etc allemaal voor Tim en Wil... en Tarzan
    alhoewel die niet echt iets wil van mij vreemd he!!!. Nou ik wens jullie nog heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier toe ennne ik doe me best om meer te mailen.
    groetjes Hans
    ooooooooooja he Henk rustig aan met dat bier he want ik zag een paar foto´s!!!!!!!!
    P.S. en een poot van Tarzan (hij zucht want dat gaat natuurlijk niet makelijk in zo´n zak)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Pamela en Henk

Follow Your Dreamzzz

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 31087

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 21 December 2014

Christmas in New York

05 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Beautiful Bali (2011)

27 Maart 2011 - 06 April 2011

Kleurrijk Marokko (2011)

06 Maart 2007 - 13 April 2007

Thailand (2007)

Landen bezocht: